ساعت: 1:53
تاریخ:1403/2/8
   

چیلر تراکمی هواخنک اسکرو

مشخصات :

1- ظرفیت یکپارچه قابل اجرا 50 تا 560 تن تبرید
2- زیر بار رفتن چیلر به صورت تدریجی و با توجه به میزان برودت مورد نیاز می باشد .این مسئله در وهله اول باعث بهینه شدن میزان مصرف دستگاه ودر   وهله بعد باعث پایین آمدن استهلاک آن خواهد گردید.
مزیت چیلر های تراکمی با استفاده از کمپر سور های با تکنیک Screw در مقایسه با چیلر جذبی را می توان در نکات زیر خلاصه کرد:
3- هزینه سرمایه گذاری اولیه حدوداً  33% چیلر جذبی می باشد.
4- کاهش مصرف انرژی در هنگام کنترل ظرفیت و افزایش راندمان ماشین
5- دوره های اسید شویی کندانسور هر سه سال می باشد ولی در چیلر های جذبی هر سال تقریباً باید انجام شود که خود در فرسوده شدن سریع سیستم بسیار حائز اهمیت است .
6- در تابستان نیاز به روشن بویلر نیست که این امر خود در طولانی ساختن عمر بویلر و سایر تجهیزات بسیار حائز اهمیت است و به شدت هزینه های جاری را کاهش می دهد.
7- تعمیرات احتمالی آن بسیار آسان تر و سریع تر صورت می گیرد و تمامی قطعات آن حتی اپراتور و کندانسور نیز قابل تهیه و تعویض می باشد .
8- به هیچ وجه احتیاج به اپراتور ندارد وفقط در ابتدای فصل روشن و در انتهای فصل خاموش می شود و تمامی عملیات به صورت کاملا اتو ماتیک صورت خواهد گرفت.
9- این چیلر هوشمند در کنترل ظرفیت و حفاظت از خود حائز اهمیت می باشد.
10- دارای حجم کوچک ولی پرتوان و کارا می باشد.
11- قابل اتصال به سیستم BMSمی باشد.
12- چیلر های تراکمی اسکرو ظرفیت اسمی و واقعی بسیار نزدیک دارند و بطور مثال در چیلر اسکرو به ظرفیت اسمی 100 تن حداقل 89 تن تبرید تولید می نماید .
13- با توجه به عدم استفاده تمام واحد ها از سیستم تهویه در فصل تابستان بعلت مسافرت این دستگاه با سیستم کنترل ظرفیت کاملا هوشمند وپیوسته از 25%تا100% بطور اتوماتیک با بار مورد نیاز هماهنگ شده و مصرف انرژی نیز به همان نسبت کم یا زیاد می شود.

 

عضویت در خبر نامه
نام:
ایمیل:
تلفن همراه:
کد امنیتی
Copyright © 2016
کلیه حقوق مادی ومعنوی این وبسایت محفوظ و متعلق به گروه صنعتی برسا می باشد