ساعت: 0:10
تاریخ:1403/1/10
   
شوتینگ نخاله چیست و چه کاربردی دارد ؟

 

شوتینگ نخاله ؟

بهترین روش برای انتقال زباله های ساختمانی درهنگام ساخت ساختمان های بلند استفاده از سیستم شوتینگ نخاله میباشد از این سیستم برای انتقال نخاله های ساختمانی در زمان ساخت و تعمیر مورد استفاده قرار میگیرد.

کارکرد شوتینگ نخاله ؟

کارکرد شوتینگ نخاله های ساختمانی:کارکرد شوتینگ نخاله مانند دیگر انواع سیستم شوتینگ میباشد و برای انتقال نخاله به مخزنی استفاده میشود سیستم شوتینگ نخاله براساس ارتفاع ساختمان قابل تنظیم میشود و این ارتفاع قابل تنظیم میباشد.

قطعاتی که برای سیستم شوتینگ نخاله مورد استفاده قرار میگیرد باید دارای خاصیت ارتجاعی باشد بست هایی که در این سیستم مورد استفاده قرار میگیرد فلزی است شوتینگ نخاله ساختمانی میتواند فلزی و یا پلی اتیلنی باشد که نوع فلزی دارای مقاومت بیشتری است ولی شوتینگ زباله پلی اتیلنی دارای وزن کمتری است و به این ترتیب جابجایی و نصب این سیستم ساده تر از نوع فلزی ان میباشد ازاین سیستم میتوان برای هر ارتفاعی از ساختنمان مورد استفاده قرار میگیرد و به این ترتیب استفاده از سیستم شوتیینگ نخاله ازبالابر برای انتقال نخاله های ساختمانی بسیار ساده تر خواهد بود.

یکی از مهمترین مزایای استفاده از شوتینگ نخاله صرفه جویی در هزینه ها میباشد و به این ترتیب هزینه هایی که به جابجایی نخاله مربوط میشود با استفاده از این روش نزدیک به صفر میشود. دلیل بی هزینه بودن این سیستم عدم نیاز به نیروی انسانی برای انتقال نخاله های ساختمانی میباشد و اینکه نیازی به برق برای انتقال انها نیست.

از دیگر مزایایی که میتوان برای سیستم شوتینگ نخاله بیان کرد این است که انتقال نخاله ها در کوتاه ترین زمان ممکن امکان پذیر میباشد و باسرعت فراوانی میتوان این کار را انجام داد انتقال سریع نخاله ها به خصوص برای ساختمان های با ارتفاع زیاد از اهمیت ویژه ای برخوردار میباشدکه در این سیستم میتوانید با سرعت بسیار بالایی عملیات انتقال نخاله ها را انجام دهید.

بااستفاده ازاین سیستم میتوانید به طور همزمان از تمامی طبقات نخاله های ساختمانی را از ساختمان بیرون بیاندازید.

عضویت در خبر نامه
نام:
ایمیل:
تلفن همراه:
کد امنیتی
Copyright © 2016
کلیه حقوق مادی ومعنوی این وبسایت محفوظ و متعلق به گروه صنعتی برسا می باشد